3 תשובות
אל תורדי כל השבוע
את יכולה להוריד היום רק
גם אם חרגת הרבה הגוף יודע להתמודד
אם תורידי כל השבוע זה יעשה לך את התהליך קשה ויהיה נפילות,ופשוט פעם הבאה תנסי לעשות ציט יותר מסודר.
זה בסדר גמור להוריד פחמימות, למעשה יש סוגי תזונות שנשענות לחלוטין על חלבון ושומן, כמו תזונה קטוגנית.
בכל אופן, מה שמומלץ הוא תזונה ים תיכונית, כלומר: הכל מהכל וקצת מהכל. תשלבי הרבה ירקות מכל הגוונים והסוגים, לא יותר מדי הרבה פירות (1-2 ביום בהחלט יספיקו), ביצים (מומלץ אחת ליום) בשר (בשר אדום 1-2 לשבוע ועדיף מנתח דל) ועוף (אפשר כל יום שאת לא אוכלת בשר אבל לא להגזים (בערך 150 גרם ליום) ועדיף מנתח דל, כמו חזה או שוקיים). פחמימות הן חלק מהארוחה שלך אבל קודם כל לא להתבסס רק עליהם (כשאת רעבה בערב אל תרימי להכין טוסט, תכיני סלט. אם את רעבה מאוד אז תוסיפי לסלט פחמימות כמו גרגרי חומוס ותירס, אבל בשום פנים לא להתבסס רק פחמימות) והפחמימות שתאכלי תאכלי רק מלאות, שהן תורמות לתחושת שובע לאורך זמן ובריאות יותר. פחמימות מלאות זה למשל חומוס, תירס, שעועית, דגנים מלאים, חיטה מלאה וכו'. מה שבטוח לא נכנס זה לחם לבן, תפוחי אדמה, משקאות ממותקים ומוצרים עתירי שומן וסוכר. בהצלחה!
נורא.
הגוף שלך חייב פחמימה