4 תשובות
כי זה מספק מספיק אנרגיה לגוף שתבטיח את היכולת לאמץ את הגוף לאורך זמן
כי פחמימות זה סוכרים
ועם הסוכרים האלה הגוף מייצר אנרגיה והתאים עושים נשימה תאית
שואל השאלה:
אבל האוכל לא עולה להם?
אנונימית
^ 1 כי הם רוצים שיהיה להם אנרגיה
זמינה לאימון ולפי מחקרים צריכה
של פחמימה לפני האימון מסייעת
2 תלוי בגודל הארוחה ובתזמון
3 ממש לא נכון להגיד שזה לא מומלץ דווקא ממש מומלץ לצרוך
פחמימה לפני האימון כדי שתיהיה
אנרגיה זמינה פשוט צריך לעשות
את זה בתזמון נכון ולא להגזים