14 תשובות
תשאל אותה האם זה בסדר שתעשה ככה וככה
אנחנו מעריכות את זה (:
אנחנו מעריכות את זה (:
לדבר איתה על זה
או לשים לב לשפת הגוף שלה
או לשים לב לשפת הגוף שלה
דבר איתה
להיות אתה ליזום מגע כמובן לא אובר ולתת לזמן לקרב בניכם כי זה לוקח זמן ושאתה מרגיש ממנה חוסר נוחות לשחרר לא ללחוץ ולהפעיל מניפולציות זה הדבר הכי נורא שאפשר לעשות,
נ.ב.
לדבר איתה ולשאול אותה ולשמוע את מה היא רוצה והציפיות שלה ומה מתאים לה ומה פחות ושוב תן לזמן לקרב בנכים
נ.ב.
לדבר איתה ולשאול אותה ולשמוע את מה היא רוצה והציפיות שלה ומה מתאים לה ומה פחות ושוב תן לזמן לקרב בנכים
שואל השאלה:
אם לא אני סושי לי
לא אבל אני מצטער על יותר מדי דברים כל הזמן כאילו אני לא בטוח בעצמי בכלל אני פשוט חושש לפגוע בה איכשהו כנראה :(
אם לא אני סושי לי
לא אבל אני מצטער על יותר מדי דברים כל הזמן כאילו אני לא בטוח בעצמי בכלל אני פשוט חושש לפגוע בה איכשהו כנראה :(
אז תשאל הכל בסדר
שואל השאלה:
אני יודע שלדבר איתה זה הדרך הכי טובה אבל איך מדברים על זה רק התחלנו את כל הסיפור
אני יודע שלדבר איתה זה הדרך הכי טובה אבל איך מדברים על זה רק התחלנו את כל הסיפור
תשאל אןתה לפני ותשים לב אם היא בסדר אם זה לפני
לדעתי אתה צריך לקחת את זה לאט
אני יודעת שיש תשוקה ורצון לנסות ולהרגיש דברים חדשים אבל לקחת את הזמן זה תמיד טוב לדעתי כי גם אם הצד השני אומר שזה בסדר זה לא תמיד נכון אולי הוא רוצה לרצות בגלל זה אני תמיד חושבת שעדיף לקחת את הזמן להישאר בינתיים באותו מקום ואם רואים שזה מתקדם טוב אפשר לנסות אבל כדאי לדבר על זה קודם והכי חשוב גם אם אתם מתחילים וזה הולך לשאול אותה אם היא בטוחה שהיא מוכנה ורוצה ומידי פעם לבדוק אם היא בסדר
אני יודעת שיש תשוקה ורצון לנסות ולהרגיש דברים חדשים אבל לקחת את הזמן זה תמיד טוב לדעתי כי גם אם הצד השני אומר שזה בסדר זה לא תמיד נכון אולי הוא רוצה לרצות בגלל זה אני תמיד חושבת שעדיף לקחת את הזמן להישאר בינתיים באותו מקום ואם רואים שזה מתקדם טוב אפשר לנסות אבל כדאי לדבר על זה קודם והכי חשוב גם אם אתם מתחילים וזה הולך לשאול אותה אם היא בטוחה שהיא מוכנה ורוצה ומידי פעם לבדוק אם היא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^טוב אני אנסה כשאראה אותה שוב
תודה :)
^^^^טוב אני אנסה כשאראה אותה שוב
תודה :)
שואל השאלה:
^^
אנונימית את ממש קוראת לי את המחשבות
אבל שווה לקחת את זה לאט אפילו אם שנינו רוצים להמשיך להתקדם עם זה? (נניח שקיבלתי אישור אמיתי לזה שהכל טוב)
^^
אנונימית את ממש קוראת לי את המחשבות
אבל שווה לקחת את זה לאט אפילו אם שנינו רוצים להמשיך להתקדם עם זה? (נניח שקיבלתי אישור אמיתי לזה שהכל טוב)
אני יכולה להגיד לך מחוויה שאני בעצמי חוויתי
הבנזוג הראשון שלי שהיה גם הנשיקה לי הרבה היה מדבר איתי על זה וידעתי שהוא רוצה שנתקדם הבעיה שלי הייתה שהוא לא לקח את זה לאט ישר אחרי הדייט שלי שהיה בו הנשיקה הראשונה שלי דייט אחרי הוא רצה שכבר ננסה ונכון אמרתי לו שאני רוצה אבל זה לא היה אמת יותר רציתי לרצות אותו ושלא תבין לא נכון הוא לא הכריח אותי הוא כל הזמן שאל אם אני בטוחה אבל רציתי לרצות אותו כי ידעתי שהוא רוצה את זה וזה באיזה שהוא שלב פגע בי כי לא הייתי מסוגלת להגיד לו בוא ניצא כי ידעתי שהוא הולך לנסות את זה זה היה משהו שמאוד הלחיץ אותי כי זה היה בפעם הראשונה שלי והכל הלך מאוד מהר כי הוא מאוד רצה
אז כן לדעתי גם אם היא אומרת שזה בסדר אפשר לנסות לקחת את זה לאט יותר לתת לה להרגיש בטוחה לא ישר לנסות אל תשכח שעכשיו התנשקת אתה יכול לחכות חודש חודשיים ככה זה גם יותר ימשוך אותה לרצות את זה יותר כנראה כי היא תראה שיותר חשוב לך להיות איתה מאשר לנסות לעשות את זה מהר
תעשה מה שנראלך אבל לדעתי תמיד טוב לחכות לתת לזה להגיע לבד
הבנזוג הראשון שלי שהיה גם הנשיקה לי הרבה היה מדבר איתי על זה וידעתי שהוא רוצה שנתקדם הבעיה שלי הייתה שהוא לא לקח את זה לאט ישר אחרי הדייט שלי שהיה בו הנשיקה הראשונה שלי דייט אחרי הוא רצה שכבר ננסה ונכון אמרתי לו שאני רוצה אבל זה לא היה אמת יותר רציתי לרצות אותו ושלא תבין לא נכון הוא לא הכריח אותי הוא כל הזמן שאל אם אני בטוחה אבל רציתי לרצות אותו כי ידעתי שהוא רוצה את זה וזה באיזה שהוא שלב פגע בי כי לא הייתי מסוגלת להגיד לו בוא ניצא כי ידעתי שהוא הולך לנסות את זה זה היה משהו שמאוד הלחיץ אותי כי זה היה בפעם הראשונה שלי והכל הלך מאוד מהר כי הוא מאוד רצה
אז כן לדעתי גם אם היא אומרת שזה בסדר אפשר לנסות לקחת את זה לאט יותר לתת לה להרגיש בטוחה לא ישר לנסות אל תשכח שעכשיו התנשקת אתה יכול לחכות חודש חודשיים ככה זה גם יותר ימשוך אותה לרצות את זה יותר כנראה כי היא תראה שיותר חשוב לך להיות איתה מאשר לנסות לעשות את זה מהר
תעשה מה שנראלך אבל לדעתי תמיד טוב לחכות לתת לזה להגיע לבד
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימית, אבל האמת שהנושא של לעשות את האקט זה לא מה שהתכוונתי, עם זה אני אתן כמה זמן שרק צריך ללחוץ יהיה הדבר הכי גרוע שאפשר נראה לי.
התכוונתי להמשיך ולהתנשק וכל הדברים האלו כי כחלק מדייט מן הסתם סבבה זה יותר רומנטי ומתאים השאלה כמה זה בסדר ביום-יום ושהיא לא תרגיש שהיא חייבת למרות שהיא לא רוצה וגם שאני אדע למתן את זה
תודה רבה אנונימית, אבל האמת שהנושא של לעשות את האקט זה לא מה שהתכוונתי, עם זה אני אתן כמה זמן שרק צריך ללחוץ יהיה הדבר הכי גרוע שאפשר נראה לי.
התכוונתי להמשיך ולהתנשק וכל הדברים האלו כי כחלק מדייט מן הסתם סבבה זה יותר רומנטי ומתאים השאלה כמה זה בסדר ביום-יום ושהיא לא תרגיש שהיא חייבת למרות שהיא לא רוצה וגם שאני אדע למתן את זה
אה ברור שזה בסדר אבל גם במינון מסויים לא להגזים אפשר להתנשק לצאת לנסות
אנונימית
באותו הנושא: