5 תשובות
כן יש דבר כזה זאת תכונה
לא יודעת, לדעתי עצלנות זה דבר שמאוד תלוי בחברה שחיים בה
כלומר בחברה שלנו מעריכים פרודקטיביות ועבודה קשה ככה שבהשוואה לכך מישהו שלוקח את החיים יותר בקלילות ומעדיף לא לעבוד קשה ולא לעבוד הרבה נחשב "עצלן" אבל יכול להיות שבארצות אחרות ובתרבויות אחרות הוא לא יחשב כזה
זה מושג מאוד תלוי תרבות.
כמובן שיש עצלנות מוגזמת, שלא רוצים לעשות כלום אבל במקרה כזה אני חושבת שגם לא נכון לקרוא לזה עצלנות כי יש תמיד דברים שגורמים להיות לבן אדם להיות "עצלן"; כלומר זאת לא בהכרח בחירה מודעת
כלומר בחברה שלנו מעריכים פרודקטיביות ועבודה קשה ככה שבהשוואה לכך מישהו שלוקח את החיים יותר בקלילות ומעדיף לא לעבוד קשה ולא לעבוד הרבה נחשב "עצלן" אבל יכול להיות שבארצות אחרות ובתרבויות אחרות הוא לא יחשב כזה
זה מושג מאוד תלוי תרבות.
כמובן שיש עצלנות מוגזמת, שלא רוצים לעשות כלום אבל במקרה כזה אני חושבת שגם לא נכון לקרוא לזה עצלנות כי יש תמיד דברים שגורמים להיות לבן אדם להיות "עצלן"; כלומר זאת לא בהכרח בחירה מודעת
כן היי נעים להכיר
כן יש עצלן, אבל רוב הפעמים זה נובע מחוסר ביטחון עצמי למה? כי לפעמים אנחנו חושבים שעם נשקיע במשהו כל כך טוב זה לא יגמול לנו, זה נובע מחוסר ביטחון/ אגו/ מחשבות/ או סביבה / צריך לדעת לעשות מבלי לפחד או לחשוב, עצלנות היא דבר שלא מועילה היא רק מזיקה, כי כל מה שאנחנו עושים, עושים קודם כל בשביל עצמנו הלימוד הזה חשוב למעננו להווה לעתיד , ולהבא לכל מה שיבוא איתו.. בהצלחה .
שואל השאלה:
תודה על התשובות המדהימות!!!
תודה על התשובות המדהימות!!!
אנונימית
באותו הנושא: