התחברות הרשמה

כאלו שקראו את הספר- אדום לבן וכחול מלכותי זה טוב? ומי שקרא באנגלית הרמה קשה?

4 ביוני 2022, 18:44
ספריםקריאהחוות דעתהמלצות קריאה    
2 תשובות
הספר נחמד מאוד
ולפי מה שאני זוכרת הרמה של אנגלית לא כל כך קשה
walking dead
כן זה ספר טוב
לא קראתי באנגלית אבל לא נראלי ככ קשה
T
ThisIsMelody
באותו הנושא:
ספרו סיפור מצחיק שקרא לכם כאלו פדיחה !!
ספרו סיפורים שקראו לכם בגלל ראש כחול
לכאלה שקראו אדום לבן וכחול מלכותי, מי זאת נורה?
יש פה מישהו או מישהי שקראו את הספר- בית הספר לטוב ולרע?
מנומשים(אבל כאלו שממש מכוסים נמשים) יצא לכם שקראו לכם "שומשום" בגלל הנמשים?ואם כן,נעלבתם?
יש פה כאלו שקראו את הספר של חנוך דאום?
מה הספר האהוב עליכם? אבל כאלו שקראו הרבה ספרים יחסית
מי שקרא את הספר "מלכה אדומה" יכול לספר בקצרה על מה שמסופר וזה ספר טוב?
אנשים שקראו את הסדרת ספרים של מלכה אדומה כנסו
למי שקרא את הספר מלכה אדומה
למי שקרא יומנו של חנון הראשון כאילו הספר האדום