4 תשובות
החטא ועונשו.
קראתי די הרבה ספרים ואותו ספציפית קראתי כמה פעמים ברצף...
אותו דבר עם קיצור תולדות האנושות
Ta_
overgeared - בהתחלה הדמות הראשית מעפנה אבל הוא משתפר ככל שעובר הזמן.
אולי גם אוהב את against the gods, אבל זה יותר מכוון לגברים.
אנונימי
אני בדרך כלל קוראת ספרים עד החצי ומפסיקה אבל יש ספר קוראין לו 'עוצרת נשימה' אני מאוהבת בו פשוט.אני קוראת אותו כל פעם מחדש
נעלי בלט
פו הדב
אליס בארץ הפלאות
צפרדעים ונשיקות צרפתיות
הקוסם הגידם
החופש הגדול וצרות אחרות
שני ירחים
רובי הולר
מטלידה

in his own write
the wind on the moon
darcy burdock
the library card (קוראת עכשיו)
spellhorn
the witches

והכי הכי אהוב עלי:
x-ray:the unauthorized autobiography

spellhorn