6 תשובות
שואל השאלה:
^ אני בן 16 וההורים שלי קשים
^ אני בן 16 וההורים שלי קשים
אנונימי
זה אומר שאתה בכיתה יא לא?
אצלי ההורים גם התנגדו שאני אצא מאוחר וזה אבל אחרי שאני הראתי להם שאני רציני בלימודים וזה הם שחררו אולי זה יעבוד גם אצלך
אצלי ההורים גם התנגדו שאני אצא מאוחר וזה אבל אחרי שאני הראתי להם שאני רציני בלימודים וזה הם שחררו אולי זה יעבוד גם אצלך
שואל השאלה:
^ אני כיתה י עולה ל יא
ניסיתי מלא דברים כמו להראות רצינות וזה אבל אמא שלי אישה מעצבנת וזה לא עובד
^ אני כיתה י עולה ל יא
ניסיתי מלא דברים כמו להראות רצינות וזה אבל אמא שלי אישה מעצבנת וזה לא עובד
אנונימי
תלוי בת כמה את. אני בעיקרון כבר תכף בן 17 אז כבר אני כמעט ולא מבקש רשות לדברים ולרוב אני פשוט מודיע אבל זה משתנה בין ההורים
שאני יוצאת, אני אומרת להם שזה לא מסיבה
לא
באותו הנושא: