7 תשובות
אני לא יוצאת, כי הם לא נותנים
שואל השאלה:
חח הגיוני את בת 14
חח הגיוני את בת 14
אנונימית
איזה לפנות בוקר הם אומרים לי ב10 להיות בבית
אני לא, אבל אני מניחה שהתגובה שלהם צריכה להיות תואמת לגיל שלך- אם את בת 14 אז אני אם הייתי אמא שלך הייתי כועסת בטירוף אבל אם את בת 17 זה נראה לי לגיטימי
אני לא יוצאת כי אני מאגניבה אבל אחותי יוצאת והם פשוט נותנים לה טווח שעות מסויים שהיא חייבת םהגיע נגיד עד 3 או עד 2 ושהם ידעו איםה היא וכזה
אנונימית
אני לא יוצאת כזה מאוחר (סביבות ה12-1)
אבל גם אפ הייתי יוצאת יותר מאוחר לט היה להם אכפת כי הם סומכים עליי
אבל גם אפ הייתי יוצאת יותר מאוחר לט היה להם אכפת כי הם סומכים עליי
שואל השאלה:
אני חושבת שזה ממש מעצבן אני בת 17 לא שלוש ואני תמיד מודיעה להם כשאני יוצאת וכשאני חוזרת ככה שהם יודעים שהכל טוב איתי
אבל עכשיו אמא שלי אומרת לי לא מתאים לי שאת יוצאת עד שעות כאלה מאוחרות יש אנשים רעים בחוץ וזה...
עכשיו אני מבינה תדאגה אבל אני לא בת שלוש
אני חוזרת בריאה ושלמה וגם אם כן זה לא ש"אנשים רעים" יוצאים רק בלילה ואומרים יאללה
יש אותם גם ביום ואם יקרה לי משהו לא מחייב שהוא יקרה דווקא בלילה
אני חושבת שזה ממש מעצבן אני בת 17 לא שלוש ואני תמיד מודיעה להם כשאני יוצאת וכשאני חוזרת ככה שהם יודעים שהכל טוב איתי
אבל עכשיו אמא שלי אומרת לי לא מתאים לי שאת יוצאת עד שעות כאלה מאוחרות יש אנשים רעים בחוץ וזה...
עכשיו אני מבינה תדאגה אבל אני לא בת שלוש
אני חוזרת בריאה ושלמה וגם אם כן זה לא ש"אנשים רעים" יוצאים רק בלילה ואומרים יאללה
יש אותם גם ביום ואם יקרה לי משהו לא מחייב שהוא יקרה דווקא בלילה
אנונימית
באותו הנושא: