5 תשובות
ותמחק אחרכך צטים
לא שווה תשמור את הטלפון השני כטלפן ן שני
תלוי כמה ג'יג'ה יש לך באייפון אבל בכללי אולי ווצאפ צריך אבל לא חושבת יותר מזה זה התחלה חדשה וזה