4 תשובות
1. כי הביאו לי פשוט טלפון בחינם אז לקחתי אני אוהב חינם
2. xs
3. סבבה לא זוכר האמת
4. כן זה נחמד
5. סוללה לא משהו, אבל סביל כי הוא ישן
6. אם את ממש רוצה, כל מה שאפשר לעשות באייפון אפשר לעשות באנדרואיד
2. xs
3. סבבה לא זוכר האמת
4. כן זה נחמד
5. סוללה לא משהו, אבל סביל כי הוא ישן
6. אם את ממש רוצה, כל מה שאפשר לעשות באייפון אפשר לעשות באנדרואיד
תמיד רציתי אייפון אבל רק כשהיה לי את הכסף לקנות אותו בעצמי, החלפתי.
אייפון 13.
הסתדרתי מצויין, אחלה טלפון ודי פשוט, אין מה להסתבך יותר מדי.
אייפון 13.
הסתדרתי מצויין, אחלה טלפון ודי פשוט, אין מה להסתבך יותר מדי.
כי רציתי
11 פרו מקס
וואלה לא הכי טוב אבל התחלתי לקלוט די מהר
מאד
אין לי כזה בעיות
ממליצה בחום
11 פרו מקס
וואלה לא הכי טוב אבל התחלתי לקלוט די מהר
מאד
אין לי כזה בעיות
ממליצה בחום
1. היו באייפון דברים שאין באנדרואיד שהתחברתי אליהם יותר. גם העיצוב של אייפון הרבה יותר יפה בעיני.
2. 12
3. היה נהדר, לקח זמן קצת להבין אבל בסך הכל בסדר
4. ברור
5. בשעון מעורר עקרונית יש אפשרות להוסיף מוזיקה מאפל מיוזיק, כן זה לא עובד. אבל חוץ מזה אין ממש בעיות
6. כן
2. 12
3. היה נהדר, לקח זמן קצת להבין אבל בסך הכל בסדר
4. ברור
5. בשעון מעורר עקרונית יש אפשרות להוסיף מוזיקה מאפל מיוזיק, כן זה לא עובד. אבל חוץ מזה אין ממש בעיות
6. כן