2 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אהיה עייפה בשש בערב אם קמתי ב1 בלילה?
אני לא אהיה עייפה בשש בערב אם קמתי ב1 בלילה?
אנונימית
שואל השאלה:
אין ברירה בסטיי
אין ברירה בסטיי
אנונימית
באותו הנושא: