8 תשובות
חסכונות והרבה עובדים לפני צבא. חלק עובדים בחופשים הגדולים, כסף מההורים, הלוואות.
חוסכים מהשכר הצבאי, אני למשל השארתי בבנק 20 אחוז מהמשכורות ואת כל השאר הכנסתי לחיסכון. בדרך כלל כולם עושים ככה, וגם עם המשכורת של העבודה, יש חיילים שעושים יומיות ויכולים לעבוד בזמן הצבא.
וכמובן את צודקת, לבזבז ישר את כל החסכונות על טיול זה מיותר, עדיף להשקיע אותו בלימודים ואחרי התואר השני לעשות את הטיול הגדול. זה בעיקרון התכנית שלי, משוחררת.
וכמובן את צודקת, לבזבז ישר את כל החסכונות על טיול זה מיותר, עדיף להשקיע אותו בלימודים ואחרי התואר השני לעשות את הטיול הגדול. זה בעיקרון התכנית שלי, משוחררת.
שואל השאלה:
אבל המשכורת של חיילים היא לא גבוה כל כך איך אפשר באמת לחסוך ככה? כאילו את הכסף אתה מוציא על דברים חשובים כמו אוכל וכו' באמת נשאר משהן מהמשכורת הצבאית כדי לחסוך?
אבל המשכורת של חיילים היא לא גבוה כל כך איך אפשר באמת לחסוך ככה? כאילו את הכסף אתה מוציא על דברים חשובים כמו אוכל וכו' באמת נשאר משהן מהמשכורת הצבאית כדי לחסוך?
אנונימית
יש כאלה שמקבלים מענק מהצבא (תפקידים מסויימים) ואחותי פשוט עבדה הרבה בחופשים או בסופשים תוך כדי הצבא וחסכה לטיול הגדול
וגם לא ביזבזה הרבה
וגם לא ביזבזה הרבה
אנונימית
ומה היא עושה עכשיו?
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני עדיין לא התגייסתי אבל חושבת על זה שזה ממש קשוח ולא כל כך הגיוני אם אתה לא מבוסס כספית..
וכן חושבת גם על העתיד בטוח ארצה גם אבל איך אשלם
לא אני עדיין לא התגייסתי אבל חושבת על זה שזה ממש קשוח ולא כל כך הגיוני אם אתה לא מבוסס כספית..
וכן חושבת גם על העתיד בטוח ארצה גם אבל איך אשלם
אנונימית
אם לא היית כותבת מאנונימית אני מאמין שהיו כותבים לך עצות ועזרה.
אני גם אשמח בכל מקרה אני לא יכול את מאנונימית
בהצלחה
אני גם אשמח בכל מקרה אני לא יכול את מאנונימית
בהצלחה
אנונימי
שואל השאלה:
אבל בגיל הזה לבזבז את החסכונות שלך ולקחת הלוואות נשמע לי קשה ומוגזם קצת במיוחד שיש לך לימודים באופק
אבל בגיל הזה לבזבז את החסכונות שלך ולקחת הלוואות נשמע לי קשה ומוגזם קצת במיוחד שיש לך לימודים באופק
אנונימית
באותו הנושא: