7 תשובות
יכול להיות שיש להם מימון מהמדינה
מתרומות/תקציבים מהמדינה
ממתי בצופים יש עובדים? חוץ מזה מהכסף של החניכים (של הטיולים והפעילויות) וכנראה שגם מהמדינה
שואל השאלה:
אבל אשכרה תקציב לקמפיין ממומן?
אנונימי
יש תקציב מהמדינה
וגם החניכים משלמים כסף של דמי חניך
דמי חבר ומהמדינה
תקציבים מהמדינה, דמי חניך
^^^^יש את המרכזים הבוגרים בשבטים, זאת העבודה שלהם