8 תשובות
נתקלתי בבעיה הזאת כל כך הרבה פעמים בטיולים שנתיים, אם את ממש רוצה לצאת לטיול ואין לך באמת עם מי לישון תחכי שהמורה תצוות אותך לאנשים
אל תלך
שואל השאלה:
אני בת , וחייב ללכת ואין למורה עם מי לצוות אותי כולם כבר קבעו לישון ביחד ואף אחד לא נשאר. ...
אני בת , וחייב ללכת ואין למורה עם מי לצוות אותי כולם כבר קבעו לישון ביחד ואף אחד לא נשאר. ...
אנונימית
המורה תוציא אותך לטיול לא משנה מה, תחכי שהיא תחשוב על פתרון בשבילך
מצטער שזה ככה אבל אם את באמת חייבת ללכת ואין לך מה לעשות תחכי
מצטער שזה ככה אבל אם את באמת חייבת ללכת ואין לך מה לעשות תחכי
ניסית לסכם עם ילדים מהכיתה?
תמיד יש עוד אנשים שגם להם זה קשה ומורכב , תנסי למצוא את אלה ולהציע להם.
תמיד יש עוד אנשים שגם להם זה קשה ומורכב , תנסי למצוא את אלה ולהציע להם.
אם יש קבוצה שאת רוצה להיות איתה ואין מקום תגידי למורה שאין לך עוד עם מי להיות וזה או שצהיי איתן או שלא תהיי בכלל, היא תתן לך אישור לחרוג קצת מכמה שאמור להיות באוהל
תצטרפי לקבוצה של כמה
אנונימית
אולי אפשר להיות עם בנות אחרות בשכבה? תשאלי את המורה שלך