10 תשובות
כל בית ספר זה משהו אחר;)
חלק ט אבל ברמה נורא בסיסית ובי' אפשר ללכת למגמת פיזיקה
אנונימי
רציני מתחילים בי במגמה
אצלנו למדנו פשוט מדעים עד התיכון ואז בתיכון מי שבחר במגמת פיזיקה הלך ללמוד פיזיקה אבל יש בתי ספר שכבר בחטיבה לומדים
המדעים בחטיבה זה חרטא. גם אני למדתי "פיזיקה" בחטיבה.
כן נו זה חרטא אבל בתכלס השיעור הזה קיים
יא
אצלי התחלתי ב-ז, וכן אני עמט
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע למה אבל פיזיקה מעניינת אותי ובא לי להתחיל ללמוד כבר
לא יודע למה אבל פיזיקה מעניינת אותי ובא לי להתחיל ללמוד כבר
אנונימי
באותו הנושא: