אני והבן זוג אחרי שנתיים של קשר נפרדנו כי אני ראיתי שיחות שלו עם בחורות. אנחנו ארבעה חודשים היינו פרודים ואני התקשרתי אליו נטו כי קרה משהו קיצוני ורציתי לוודא לשלומו.. הוא מרח את השיחה כדי שאנחנו נחזור להיות ביחד . נפגשנו והוא אמר שהוא רוצה לתקן את הכל וכל מה שקרה ביננו זה היה ביגלל שהוא היה בתקופה קשה ומבולבלת. עכשיו לא יודעת מה לעשות כי כן אני בתוך תוכי מאמינה שהוא אוהב אותי ובאמת יעשה הכל בשבילי ואני מתחבטת עם עצמי.. מה אתם חושבים?