17 תשובות
תשתפי אותו ותנקי אותו הייתב
תחממי אותה שיהיה לה חם בטח קר לה שם..
לעשות טקס קבורה מכבד בשביל העכבר ואת המיקרוגל לנקות טוב טוב
תזרקי אותו מהחלון או שפשוט תקברי אותו
חשבתי עכבר של מחשב
תתני אותו לטום כדי שיפסיק לרדוף אחרי ג'רי החתיך
תתני אותו לטום כדי שיפסיק לרדוף אחרי ג'רי החתיך
אני מכריז בזאת על שינוי מגדרי למיקרוגלסקסואל
כאות השתתפות בצערך על המיקרוגל הי"ד
.............. ~העמותה למען המיקרוגלים~............
כאות השתתפות בצערך על המיקרוגל הי"ד
.............. ~העמותה למען המיקרוגלים~............
אנונימי
שואל השאלה:
אתה העכבר?
אתה העכבר?
תפעילי את המיקרוגל על מצב תנור
להחליף דירה
לצרוח ולברוח
אנונימית
לזרוק אותו לפח
אנונימי
אני גאה בך גברת רנדומלית על הגעתך לחמות ולחמים. שאלתך חמה ממש כמו העכבר.
זה מדהים זאת ארוחת צהריים ללא מאמץ
שואל השאלה:
אני מודה ברוב תודות איציק היקר
אני מודה ברוב תודות איציק היקר
שיוו זה עצוב . פשוט תיזרקי לפח
תעירי אותו בטח הוא ישן הרבה זמן
משתתפת בצערך על המיקרו
באותו הנושא: