6 תשובות
תכניסי לא יקרה לו כלום!למיקרו כמובן!
עדיף לתנור, אבל אם למיקרו אז גם עובד לא יקרה כלום. נאדה.
לא יקרה למיקרו כלום אבל זו התעללות בבעלי חיים, פשוט תוציא אותו רחוק בבקשהה
ואי ואי נדלקו כאן על עכברים במיקרוגל
ולשאלתך:תצא ארוחה מדהימה ומזינה
ולשאלתך:תצא ארוחה מדהימה ומזינה
אף פעם לא ניסיתי.
אבל יש לי הרגשה שהוא אתפוצץ ויהיה כזה בום בום מגניב ומגעיל בו זמנית.
אל תנסה בבית***
אבל יש לי הרגשה שהוא אתפוצץ ויהיה כזה בום בום מגניב ומגעיל בו זמנית.
אל תנסה בבית***
אוכלים כמובן ..
אבל לא לשכוח לשים את התבלין הסודי (אקונומיקה)
אחרת אין טעם
אבל לא לשכוח לשים את התבלין הסודי (אקונומיקה)
אחרת אין טעם
באותו הנושא: