2 תשובות
עד ה20 ביוני
אסור להם לעשות בגרויות (מועד א) אחרי סוף שנת הלימודים
לי הבגרות האחרונה (מגמת פיסיקה) היא ב21.6
לדעתי זו הבגרות האחרונה שיש השנה.
יכול להיות שיש עוד כמה בגרויות שהן קצת יותר מאוחרות, אבל לא הרבה.