6 תשובות
יא היה לנו רק בקיץ, יב היה גם בחורף וגם בקיץ
המקצועות מתחלקים
יהיו חלק ביא וחלק ביא
ויש מועדי קיץ וחורף
יהיו חלק ביא וחלק ביא
ויש מועדי קיץ וחורף
י זה בגרויות פנימיות נראה לי ויא זה חיצוני
גם וגםבחורף ובקיץ ינואר פברואר מאי יוני
זה תלוי בבית הספר, בכל בית ספר זה שונה
יש בתי ספר שהבגרויות שם מתחילות בכיתה י'
לרוב, בגרויות מתחילות בי"א ונמשכות גם בי"ב במועדי קיץ וחורף
לרוב, בגרויות מתחילות בי"א ונמשכות גם בי"ב במועדי קיץ וחורף
באותו הנושא: