8 תשובות
^^^
כי הוא רוצה לפתח דברים מ0 כמו מערכת הפעלה? או להתעסק בסייבר ודברים שקשורים בהנדסה אחורית?
אתה מודע לתהליך???!!!!!??!!
בדיוק^
שואל השאלה:
זה לא כי אני רוצה זה כי זה החומר שמלמדים

הלוואי וזה היה שפת תכנות נורמלית שאני מבין אני רק מחכה לי"א (כן כן י"א)
אנונימי
שואל השאלה:
וגם כי כנראה זה ה30 אחוז שלי
אנונימי
אני למדתי אבל אסור לי ללמד כי אני עדיין לא תואר ראשון (אבל למי אכפת)
מדובר על solidworks, נכון?
הכל יש באינטרנט, חפש פשוט קורס אסמבלי הבחירה היא רק אם אתה מעדיף בחינם או בתשלום ותשלום=איכות הקורס
מומלץ גם באנגלית אם אתה מבין
למה שתעשה את זה לעצמך??