7 תשובות
זה ממש בסדר
מה לא
נעע אין עם זה שום בעיה
בתיאבון:)
בתיאבון:)
לא הכל טוב תאכלי פתיתים
לאא הכל בסדר תאכלי תהניי
ממש לא
שואל השאלה:
טוב תודה אנשים הלכתי להכין
טוב תודה אנשים הלכתי להכין
אנונימית
באותו הנושא: