5 תשובות
11... אבל תנסי ללמוד הכי קשה שאת יכולה והכי גרוע תבריזי
מבחן קבלה למה? ליחידות או למשהו אחר? את די נדפקת אבל תחרטטי
שואל השאלה:
איך אני אחרטט????
איך אני אחרטט????
אנונימית
תלמדי מהר אין ברירה ותקווי לטוב
לא יודעת פשוט תנסי לפי ההיגיון מבחן למה זה?
באותו הנושא: