6 תשובות
זה קצת הולך לכאוב
כואב.
בהצלחה!
בהצלחה!
כן, זה מקום רגיש
כן,בהצלחה
ואי כואב רצח בהצלחה לך אני עשיתי עוד שניה בכיתי
כן כנראה נ.ב בצוואר הכי יפה
באותו הנושא: