6 תשובות
זה קצת הולך לכאוב
כואב.
בהצלחה!
כן, זה מקום רגיש
כן,בהצלחה
ואי כואב רצח בהצלחה לך אני עשיתי עוד שניה בכיתי
כן כנראה נ.ב בצוואר הכי יפה