14 תשובות
תרביצי לאח
אנונימית
מקלחת קרה
וואי אני מכירה את ההרגשה הזאת<<<
לכרית, תהני
את יכולה להרביץ לכרית או לצעוק פשוט זה גם משחרר או שתרביצי לאוויר או שפשוט תעשי ספורט או שתשמעי שירים phonk ותתחילי להיכנס לקצב ולרקוד עם זה
לפוצץ בלון, או להשתמש בשלוש כריות לבלימה, אפשר גם לנצל את ההזדמנות ללמוד על לחי ה ובכך להסיח את הדעת
שואל השאלה:
אני ככה מלשבור את כל הכלים במבטבח
אנונימית
בואי, בתנאי שאני מחזיר
שואל השאלה:
בא לי לזרוק את הפלאפון שלי ולנפץ אותו
בא לי לבכות אבל אני לא מצליחה
אנונימית
יש לי.. שימי אוזניות על פול ווליום ותתחילי להשתולל
כמובן שהכי טוב זה כרית, אבל נראה לי ישמעו
שולח לך את חבר שלי שעיצבן אותי נורא...
מרשה לך לפוצץ אותו במכות
יש מקום כזה בארץ שמביאים לך חליפה להגנה והכל, ואת בחדר עם מלא חפצים שבירים ופטישים וכאלה, ופשוט משתגעת מקום להוציא ולשחרר עצבים, נראה שזה מה שאת צריכה
יש מקום כזה בארץ שמביאים לך חליפה להגנה והכל, ואת בחדר עם מלא חפצים שבירים ופטישים וכאלה, ופשוט משתגעת מקום להוציא ולשחרר עצבים, נראה שזה מה שאת צריכה - חדר זעם
להרביץ לכרית, ריצה, כושר, משחקי מחשב עם יריות, יש את חדר הזעם . מדיטציה