8 תשובות
להיות בסטיפס.
שואל השאלה:
חוץ מזה
אנונימית
לשמוע שירים, להיות בסטיפס, לדבר עם אנשים, להוריד משחקים לטלפון
זהה45 דקות גג תעסירי את עצמך בטלפון
לשמוע שירים
לקרוא ספר
להתמרמר על הקיום האנושי
שואל השאלה:
רציתי להבריז גם בשיעור הבא (שלח) אבל לא משנה משעמם לי כל כך
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברים בגלל זה אני מבריזה .
בזמן האחרון אני סובלת יותר
אנונימית
שואל השאלה:
סובלת כי אין לי עם מי לדבר בשיעור וגם כשמדברים איתי קשה לי להמשיך את השיחה. ובככלי כואב לי הראש ואני בחרדה כשאני ליד אנשים.
אנונימית