8 תשובות
זה בסדר.
זה קצת מוזר
לא אשקר זה באמת קצת פתטי
אבל אני בטוחה שאת מהממת ותוכלי למצוא חברים שבאמת ישבו איתך❤
רוצה לצאת ביחד למסעדה ?
תעשי מה שאת רוצה, גם ככה כל האינסטגרם הזה זה שקר אחד גדול
אבל בלי קשר להיות בלי חברים זה לא בושה..
אנונימית
גם לי אין חברים אף פעם לא זייפתי סטורי ושמתי תיוג מזויף אבל תחשבי אם יעלו עליך זה לא יהיה נעים
אנונימית
שואל השאלה:
איזה חמודים אתם❤
אנונימית
חחח אם את בדרום אני אצא איתך למסעדה זה נשמע כזה עצוב (טון: חצי בדיחה)