3 תשובות
תוסיפי אם לא ימצאו אותו ויבינו את המצב הוא יקבל עונש יותר גרוע
ואם זה בטעות לא צריך להחביא את הדמות כי יש חוקים מיוחדים לזה
( אני והמוח שלי רבנו אז יש מצב שהרוב שטויות )
שואל השאלה:
תודה הצלת אותי
אנונימית
לא להחביא כי - לא הדבר הנכון לעשות וגם כדי שאם תחביא במקום לא טוב וימצאו את תרגישי אשמה משהו כזה
להחביא- כי היית רוצה שיעשו לך את אותו הדבר וגם כי הוא עשה את זה בטעות