9 תשובות
כן לול
לא
ואי כן, כל הזמן
כן פחדתי שלא יהיה יותר על מה לדבר ויהיה מביך אז פשוט ניתקתי בפרצוף
אנונימית
לא אבל מלא פעמים מספר שאני לא מכיר מתקשר אני עונה ואז זה היא אומרת אמ אמ ביי
למה שאנשים יפחדו לדבר בטלפון? זה בידיוק כמו לדבר רגיל ..... לא הבנתי
גם לי יש את הפחד הזה, לא יודעת למה. ואני מבינה אותך לגמרי, גם לי זה קרה.