4 תשובות
יש לזה שאלונים במאגר, יש בחינה של 70% ובחינה של 30%
שואל השאלה:
אי אפשר למצוא בגרויות, כל מה שיש זה של האקסטרניים.
אני עושה בעל פה
אי אפשר למצוא בגרויות, כל מה שיש זה של האקסטרניים.
אני עושה בעל פה
אני בכיתה י' אבל המורה לספרדית אומרת שבבגרות נעשה איזשהי עבודה ועליה ישאלו אותנו
אין לי מושג
תחפש בגרויות בספרדית משנים קודמות ותבין את הסגנון..
תחפש בגרויות בספרדית משנים קודמות ותבין את הסגנון..
באותו הנושא: