6 תשובות
הרבה מאוד מכירים אותי. גם אנשים מהחיים האמיתיים שיודעים שאני כאן, וגם אנשים מכאן שהכרתי במציאות.
בדרך כלל לא אכפת לי כל כך אבל לאחרונה התחלתי להכיר אנשים פה אז עדיף לענות על חלק מהשאלות באנונימי
יש פה כאלה שכן מכירים אחד את השני, ולא רוצים שיתחילו לדבר איתם בפרטי על זה
^.
אנונימית
כי יש משתמשים שמכירים אותם אז הם מעדיפים ככה
מהסיבה שרוצים לבטל קשר בין הפרופיל לשאלה/לתשובה.