10 תשובות
למה היא טוקסיק? כאילו למה החברות שלכן טוקסיק?
אנונימית
לעזוב
ברור שלהישאר לבד. אף פעם לא שווה להישאר עם אנשים שעושים לך רע


(אם רק אני הייתי מקשיבה לעצות שאני נותנת לאחרים...)
שואל השאלה:
כי הן ביחד ויש להן תבדיחות שלהן וזה מרגיש שהן קוראות לי מרחמים
אנונימית
אז אולי תנסי לתקן את החברות ביניכן לפני שאת עוזבת?
אנונימית
אני הייתי מעדיפה לעזוב
אני גם הייתי מעדיפה לעזוב אבל לפני שאני הייתי עוזבת הייתי מנסה לתקן את זה , אם לא הצלחתי אני אעזוב למה לי להשאר, אבל לעזוב בידיעה שניסיתי^
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת אותן באמת אין לי עוד חברות
אבל זה כבר כמה חודשים שהן התחברו ממש ופשוט לא שמות עלי
נגיד בהתחלה כשהיינו ביחד הן צחקו על דברים שלא הבנתי מה הן רוצות יש להן את הנושאים שלהן - אמרתי בסדר לא ביג דיל קורה
אחרי זה הן התחילו לצאת בלעדיי למקומות ואז פעם אחת כזה אמרתי להן יצאתן בלי להגיד לי?
והזאת אמרה לשניה אמרתי לך שהיא תתעצבן
כאילו אני מעקה עליהן
ועכשיו הן מדברות איתי על לימודים ולפעמים יציאות כאלה אם אני רוצה לבוא - מרגיש מאולץ
אז השאלה אם פשוט לעזוב את זה ולפרוש
או לחכות שהדברים הסתדרו כי פעם היינו כולנו בקשר ממש טוב
אנונימית
תתרחקי קצת , אם הן ישימו לב שהתרחקת אז כן אכפת להן ממך , אם הן לא ישימו לב ולא יהיה להן אכפת אז תגידי להן ביי ביי
אנונימית
אם את אוהבת אותן, אז תנסי להתקרב אליהן יותר. אבל אם את מרגישה שזה קשה לך פשוט תעזבי את זה. כנראה הן לא בשבילך