13 תשובות
כן חבל
יאפ
איך לא
בטח, לא מעט.
אבל שמעי אחותי, לא כל מי שנבלה הוא באמת אדם טוקסיק וזבל.
יש מצבים בהם אנשים יהיו טוקסיק אחד לשני גם אם הם לא באמת כאלה כבני אדם ובמכוון..
שמעתי פודקאסט לא מזמן על מישהי שדברה על זה ואז שמתי לב שגם אני, שאני ממש מנסה לא לפגוע ורק להרים ושיטס וזה... הייתי טוקסיק לכמה מהאנשים בחיים שלי.
זה משו שצריך לשים לב אליו, לא להיות טוקסיק עם אנשים ולשחרר כשצריך.
זה ספקטרום ששני הצדדים שלו טוקסיק, גם להיות נבלה וביץ' וגם להיות אובר(חברה או חבר או בת זוג או ווטאבר העניין). לא טוב.
תחשבי על זה חחיח
אללה דרך האמצע זה החיית
אבל שמעי אחותי, לא כל מי שנבלה הוא באמת אדם טוקסיק וזבל.
יש מצבים בהם אנשים יהיו טוקסיק אחד לשני גם אם הם לא באמת כאלה כבני אדם ובמכוון..
שמעתי פודקאסט לא מזמן על מישהי שדברה על זה ואז שמתי לב שגם אני, שאני ממש מנסה לא לפגוע ורק להרים ושיטס וזה... הייתי טוקסיק לכמה מהאנשים בחיים שלי.
זה משו שצריך לשים לב אליו, לא להיות טוקסיק עם אנשים ולשחרר כשצריך.
זה ספקטרום ששני הצדדים שלו טוקסיק, גם להיות נבלה וביץ' וגם להיות אובר(חברה או חבר או בת זוג או ווטאבר העניין). לא טוב.
תחשבי על זה חחיח
אללה דרך האמצע זה החיית
שואל השאלה:
אמלה צודקת לורד
אמלה צודקת לורד
אנונימית
אני עדיין לא מבינה מה זה טוקסיק או סימפ או כל המושגים האלה וכנראה לעולם לא אבין
יאפ
כן
כן לא מזמן העפתי אותה
יאפ
כמובן
^טוקסיק זה toxic, רעיל
באותו הנושא: