4 תשובות
נרשמתי לספטמבר, אחרי המלצות שקיבלתי מאחותי, גיסי וחברה שלי.
חבר שלי עשה, הוא אומר שלא.
בתכלס? מה זה 8270 בשביל התואר שלך? כלום.
בתכלס? מה זה 8270 בשביל התואר שלך? כלום.
שווה
היי, אני עשיתי את הקורס במועד האחרון, אביב 2022. אכן עולה הרבה כסף, אבל בשביל להגיע לציונים הגבוהים זה בהחלט שווה את זה.
באותו הנושא: