5 תשובות
של ניב רווח ושל high q נחשבים טובים
שואל השאלה:
אנונימית כמה עלה לך?
אנונימית כמה עלה לך?
סביב ה5,000 ושילמתי את זה מהפקידון של הצבא
אנונימית
להייקיו יש קורס מעולה, צוות מקצועי והמחיר שלהם זול ביחס לתמורה שמקבלים
אני עשיתי בhigh q מומלץ ביותר!
אנונימית
באותו הנושא: