4 תשובות
יש מעבר בין עזה למצרים, מעבר שנקרא "מעבר רפיח" הוא היה בהתחלה בשליטת ישראל, אח"כ של מצרים ואז "ב-1 בנובמבר 2017 ובעקבות הסכם בין הרשות הפלסטינית (פת"ח) לחמאס, חזר מעבר רפיח לשליטת הרשות לאחר למעלה מעשור של שלטון חמאס עליו. המעבר נפתח לראשונה בשליטת הרשות ב-18 בנובמבר 2017." (מתוך ויקיפדיה)

הרשות הפלסטינית מן הסתם לא עושה בעיות לאף אחד מחמאס, הם עוברים שם חופשי בטח, כל עוד למצרים אין בעיה.
יש בירדן שדה תעופה
דרך מצרים אני מניח, יש להם גבול איתם.
מירדן