18 תשובות
מה יש לי לעשות שם
Rip
אני הייתי בטורקיה בתחנת ביינים והיה מפחיד.
אז לא
כן
אני חצי טורקיה ואני רוצה בטירוף לבקר שם
לא
שואל השאלה:
האמת שמלא ישראלים טסו לשם גם לטייל
לא. כיוון ש "למה שמישהו ירצה לטוס לשם?"
כן. זה ציטוט
מאז פרשת המרמרה לא
נ.ב
גם אני כמו i'm somone שפגשתי בשאלה שלי כבר מקודם הייתי בהחלפת טיסות בשדה התעופה הטורקי וזה היה לא כיף. בכלל.
לא,אני לא מעוניין לבקר במדינה מוסלמית בנתיים.
אנונימי
יש לי שיער אין לי מה לחפש שם
שואל השאלה:
לא יודעת למה אבל צחקתי בקול
שואל השאלה:
ולמה דווקא שם עושים השתלת שיער ?
כנראה שזה זול
כי הטורקים הם ראש ביצה
אנונימי
כן יש שם מקומות יפים ממש וזה לא מקום מסוכן בכל מדינה צריך להיזהר
לא הייתי ממהר לטוס לטורקיה,ארץ מסוכנת מאוד מבחינה ביטחונית