התחברות
הרשמה
לחטיבת הביניים קוראים כך בגלל שלומדים על ימי הביניים?
26 במאי 2022, 09:02
חטיבת ביניים
חינוך
חופש הגדול
חופש
שביתה
3 תשובות
הלוואי
N
Nekooo
לא, כי זה באמצע, ביניים
D
Dubonit
לא, יש יסודי חטיבת *ביניים* ותיכון. ביניים זה באמצע בעיקרון, בין ליסודי לתיכון
ג
גוגולדברג
באותו הנושא:
השביתה ביום רביעי לחטיבות הביניים בוטלה?
תנו לי טיעונים ללמה לא לחייב את תלמידי חטיבות הביניים להתנדב?
האם אני היחיד שלא בוכה מאז שהוא עלה לחטיבת הביניים?
באיזה שעה יש שיעור שני בחטיבת הביניים?? דחוף
תתנו לי טיפים לחטיבת הביניים כיתה ז-ט
בשכבה 160 תלמידים הם 40% מכלל תלמידי חטיבת הביניים מה מספר תלמידי חטיבת הביניים
למה כל החיים שלי חשבתי שאני רזה וכשהגעתי לחטיבת הביניים הבנתי שאני שמנה?
מתי מתחיל החופש הגדול לחטיבת הביניים?
לא אמרו שיפסיקו עם הלמידה המקוונת לחטיבת הביניים לא הבנתי?
בראשון יש לימודים לחטיבת הביניים?
כמה ימים נשאר עוד לחטיבת הביניים ללמוד?