8 תשובות
אני די רגשנית, אז במקרה שלי אני בוכה לעיתים קרובות יותר
אני ככה כל החיים
אתה פשוט לא רגיש
אנונימית
אני גם לא בכיתי עד שקרו לי דברים נוראים זה אומר שהתבגרת ורק דברים ששווה לבכות עליהם מזיזים לך
אנונימית
אני בוכה כל יומיים
כנל חחח פשוט אני לא רגישה או משהו כזה
יש האומרים שאין לי רגש
זה ממש לא נכון ופוגע למען האמת :(
יש האומרים שאין לי רגש
זה ממש לא נכון ופוגע למען האמת :(
גם אני ככה, חסמתי את הרגשות לא יודעת איך...
אנונימית
אני רגישה יותר,לא בקטע של העלבות או משהו מזה לא אכפת לי, אני בוכה מלא מסרטים וסדרות והכל