8 תשובות
אני די רגשנית, אז במקרה שלי אני בוכה לעיתים קרובות יותר
Vas
אני ככה כל החיים
אתה פשוט לא רגיש
אנונימית
אני גם לא בכיתי עד שקרו לי דברים נוראים זה אומר שהתבגרת ורק דברים ששווה לבכות עליהם מזיזים לך
אנונימית
אני בוכה כל יומיים
כנל חחח פשוט אני לא רגישה או משהו כזה
יש האומרים שאין לי רגש
זה ממש לא נכון ופוגע למען האמת :(
גם אני ככה, חסמתי את הרגשות לא יודעת איך...
אנונימית
אני רגישה יותר,לא בקטע של העלבות או משהו מזה לא אכפת לי, אני בוכה מלא מסרטים וסדרות והכל