17 תשובות
לא
א-
מה אחי
זה.... מחשבה יפה
זה מוזר בטירוף וגם אני עשיתי את זה כי אני חולת נפש
שואל השאלה:
כי אנחנו המזון היחיד שלהם
כי אנחנו המזון היחיד שלהם
אנונימי
מוזר כן זה מוזר אבל מעריכה את הרחמים שלך
ואנחנו לא המזון היחיד שלהם יתושים זכרים לוקחים את המזון מהפרח והיתושות עושות את זה בשביל הילדים שלהן אם אני לא טועה
ואנחנו לא המזון היחיד שלהם יתושים זכרים לוקחים את המזון מהפרח והיתושות עושות את זה בשביל הילדים שלהן אם אני לא טועה
שואל השאלה:
הו
הו
אנונימי
שואל השאלה:
רגע גם הבנות אוכלות מהפרחים?
רגע גם הבנות אוכלות מהפרחים?
אנונימי
העיקר הכוונה חיימשלי
שואל השאלה:
ומה הן עושות בשביל הילדים שלהן??
ומה הן עושות בשביל הילדים שלהן??
אנונימי
לא נראה לי הן אוכלות מהפרחים
אין לי מושג צריך לפתוח ויקיפדיה
אין לי מושג צריך לפתוח ויקיפדיה
אוקיי פתחתי גוגל
היא עוקצת כדי להשיג חלבונים במטרה לייצר כמה שיותר ביצים. ליתושים הזכרים אין יכולת למצוץ דם, כי הם לא מייצרים ביצים ולכן אין להם צורך בחלבון בדם.
מגוגל
היא עוקצת כדי להשיג חלבונים במטרה לייצר כמה שיותר ביצים. ליתושים הזכרים אין יכולת למצוץ דם, כי הם לא מייצרים ביצים ולכן אין להם צורך בחלבון בדם.
מגוגל
שואל השאלה:
איכס
אני מפסיק לעשות את זה
לילט❤
איכס
אני מפסיק לעשות את זה
לילט❤
אנונימי
שואל השאלה:
יופי קודם שריפות האמזונס אחר כך הקורונה אחר כך הסלמונלה אחר כך אבעבועות הקוף אחר כך מלריה ואז שינויי האקלים ייאלה אני עובר למאדים עם המשלחת הקרובה, דברו איתי
יופי קודם שריפות האמזונס אחר כך הקורונה אחר כך הסלמונלה אחר כך אבעבועות הקוף אחר כך מלריה ואז שינויי האקלים ייאלה אני עובר למאדים עם המשלחת הקרובה, דברו איתי
אנונימי
אה???
תשמע אני לא מסוגל להרוג נמלים, זבובים בכללי חרקים חוץ מיתושים, רק בגלל שהם מעבירים מחלות.
תדע לך שהם בעל החיים הכי מסוכן לאנושות
תדע לך שהם בעל החיים הכי מסוכן לאנושות
באותו הנושא: