12 תשובות
זה קורה זה נקרא שיתוק שינה, תקראי על זה
אומייגאד זה קרה בידיוק למישהי בסרט אימה שראיתי לפני כמה ימים
שואל השאלה:
^ באמת?
אנונימית
זה לא שיתוק שינה בדיוק^
אין תאוריות. זה כלום ושום דבר סהכ חלום רע
כן.. כנראה היה לה שיתוק שינה בסרט אני לא זוכרת מה קרה שם אבל זה היה אותו דבר אבל לא יקרה לך כלום
אני פעם התעוררתי בוכה אחרי שבכיתי בחלום ;-;
שואל השאלה:
גם כאילו לא יכלתי לזוז והיה לי קצת קשה לנשום.. אולי זה מהפחד לא יודעת
אנונימית
שינה עמוקה, זה אומר שישנת טוב כל כך שהיה לך הרגשה כילו את במציאות, ישנם סיכויים שהדבר מראה על דבר מדעי או תופעת חשיבה
כשקורה כזה דבר, צריך לנשום עמוק, להירגע, ואולי לחשוב על כך שזה חלום והכל בסדר
פעם חלמתי שרבתי עם אח שלי ושהתעוררתי כמעט אמרתי לו שהוא מעצבן, לקח לי רגע להירגע אבל הבנתי שזה היה חלום (ושהוא ישן)
לי קרה שבחלום היה לי ממש קשה לנשום. כשהתעוררתי גיליתי שאני עם הפנים לכרית. אולי קרה משהו דומה?
שואל השאלה:
^ התעוררתי על הצד. לא על הכרית
אנונימית