2 תשובות
אם ההנחיות לא השתנו מהפעם האחרונה שאני זוכר אותם אז אם ביום החמישי יוצא שלילי יוצאים ואם חיובי נשארים בבידוד עד היום השביעי גם אם יוצאים חיובי ביום השביעי
בדיוק זה ^ אלא אם יש לך תסמינים גם ביום השביעי