5 תשובות
חבר שלי היה חולה קורונה ולא היה לו תסמינים אבל כנראה בגלל שהוא מחוסן
חולה עם תסמינים
אני יצאתי חיובית אתמול
עשיתי בדיקה כי אימא שלי חלתה
אממ הייתי והיה לי רק צינון