7 תשובות
שואל השאלה:
ארוכים היה?
אנונימית
כן היה שם הרבה סוגים וגם גינסים וזה אבל יש שם 2 חנויות שלהם אחת של בגדים ואחת של נעליים יותר וחיפשתי כפכף של קארל משהו כמו חודשיים ואף פעם לא היה להם סחורה
כן זה בגי
שואל השאלה:
זה בתוך הקניון?
אנונימית
הייתי בחנות של tommy and friends בכפר סבא לפני איזה חודש והיו שם כל מיני טייצים של קלווין
שואל השאלה:
אמאל'ה עם המזל שלי בטח נגמר
אנונימית
שואל השאלה:
יש טייץ מסוים שאני רוצה וראיתי בפקטורי ורציתי להזמין אבל יש מלא מידות מפורטות ואני לא מבינה בזה ואין לי כוח סתם לקנות ואז להדפק עם החלפה ובאלגו וזה
אנונימית