5 תשובות
שואל השאלה:
חשבתי על לרשום לה שוב הודעה אבל זה קרה לפניי שלושה ימים בערך וזה בטח כבר לא רלוונטי להן ואני סתם מרגישה חופרת לא יודעת
אנונימית
בטוחה שהיא הבינה את הסיבה
ויש חוק כזה? וואי לא ידעתי טוב שאמרת לי
אגב זאת את מהשאלה ששלחתי את חברה שלה לדבר עם המדריך.ה?
מה?? יש חוק כזה????
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן
אנונימית
אהאה הבנתי