8 תשובות
גם אני ככה
הגיוני, את מרגישה שזה עצוב שהם הלכו, כמו קאמרון בויס לדוגמא
יש מלא כאלה.
כן זה נורמלי וזה מראה שיש לך לב טוב
עכשיו אני מבינה כמה בנאדם אטום וחסר רגשות אני.
גם אני ככה, אני ממש מבינה אותך..
וואו פעם הייתי כזה והיום לא אכפת לי מהמוות של הקרובים שלי
נורמלי ואת לא היחידה
באותו הנושא: