8 תשובות
מי שבא את העולם
מי שבא את העולם ואת הכל
שהוא לא קיים, לפחות לא כמו שאף אחת מהדתות מייצגת אותו. ואם כן, חרא של יצור ואין שום סיכוי שהוא ההתגלמות של הטוב אבל הוא ברא כל כך הרבה כאב
שהרוב המוחלט לא מכירים אותו ולא יודעים על מה זה מדבר בכלל, לכן מגיעים לטעויות ושאלות שמקורן בטעות בהבנה.
מאמין בו ויודע שהוא האמת
מאמין בו ויודע שהוא האמת
כל שבחיי לא יספיקו להלל אותו, אך גם אבוי לי אם אשתוק מולו. אני מאמין שברחמנותו ית' יבין את חוסר היכולת שלי, את אפסותי, אל מול גודל שמו, וימחל לי על כך שכל ההלל שלי כלפיו לא מספיק להללו באמת.
גבר רצח
שהוא גבינתי ועיזי
סתם, איש איש באמונתו יחיה חחח
סתם, איש איש באמונתו יחיה חחח
שהוא לא קיים.
באותו הנושא: