30 תשובות
צודקת לגמרי!!!!!!!!!!! מסכימה איתך לכך מילה
למה שונאים את ביבי? כאילו נכון שיש לו שלושה כתבי אישום והוא עדין מכהן בתור ראש ממשלה אבל מה זה קשור אחד לשני חחחחחחחח
אין על ביבי ולא תהיה כמוהו
איך אתה יודע שאין יותר טוב ממנו
ניסית משהו אחר?
ניסית משהו אחר?
שואל השאלה:
chiara13, אבל הוא ראש ממשלה שטוב לנו. הוא עשה מלא 3 הסכמי שלום בפחות משנה. זה לא מובן מאליו מה שהוא עושה. לא שאני אומרת עכשיו "לכו תצביעו ביבי" כן? אבל קצת כבוד לבן אדם
chiara13, אבל הוא ראש ממשלה שטוב לנו. הוא עשה מלא 3 הסכמי שלום בפחות משנה. זה לא מובן מאליו מה שהוא עושה. לא שאני אומרת עכשיו "לכו תצביעו ביבי" כן? אבל קצת כבוד לבן אדם
אנונימית
איך אומרים? התשובה בגוף השאלה(:
צודק
שום כבוד אין לי לבן אדם עם תיקים שצריך להיות בכלא, מצטערת.
הוא לא טוב לנו, אם תפתחי עיניים תראי שהפסדנו עשרה מיליארד שקל בפחות משנה. מיליון מובטלים, הסתה מטורפת בין ימין ושמאל ושנאה, שנאה שנאה שנאה. שום הסכמי שלום הוא עשה, את מתכוונת עם דובאי?? וואו כמה שזה עזר לנו, הסכם שלום עם מדינה שחצי מישראל לא ידעו על קיומה, ושה"הסכם שלום" הזה היה בעיקר עוד דרך שלו להרוויח כסף ופרסום. די, די להאמין לכל דבר.
הוא לא טוב לנו, אם תפתחי עיניים תראי שהפסדנו עשרה מיליארד שקל בפחות משנה. מיליון מובטלים, הסתה מטורפת בין ימין ושמאל ושנאה, שנאה שנאה שנאה. שום הסכמי שלום הוא עשה, את מתכוונת עם דובאי?? וואו כמה שזה עזר לנו, הסכם שלום עם מדינה שחצי מישראל לא ידעו על קיומה, ושה"הסכם שלום" הזה היה בעיקר עוד דרך שלו להרוויח כסף ופרסום. די, די להאמין לכל דבר.
שואל השאלה:
chiara13, ה10 מיליארד שקל האלה לא רק בגללו כן?
chiara13, ה10 מיליארד שקל האלה לא רק בגללו כן?
אנונימית
אז הם בגללנו? לא חושבת
בכל מקרה נמאס לי לענות כל יום על שאלה של "ביבי כזה מושלם למה שונאים אותו??)):❤❤"
בכל מקרה נמאס לי לענות כל יום על שאלה של "ביבי כזה מושלם למה שונאים אותו??)):❤❤"
שואל השאלה:
אני לא אמרתי שהוא מושלם, לא.
אבל, בואי, אל תאשימי רק אותו בזה. כמעט כל הממשלה אשמה בזה. אגב, עובדה שהוא הצביע הפעם נגד פירוק הכנסת.
אני לא אמרתי שהוא מושלם, לא.
אבל, בואי, אל תאשימי רק אותו בזה. כמעט כל הממשלה אשמה בזה. אגב, עובדה שהוא הצביע הפעם נגד פירוק הכנסת.
אנונימית
לול "כמעט כל הממשלה" הממשלה היא הליכוד כפרה תתעוררי
האמת, אני מאוד מעריך שהוא עשה את השלום עם דובאי והביא את החיסונים ארצה. אך ללא קשר למה שאמרתי, יש לו שלושה תיקיי אישום וכהונת יתר. הייתי שמח אם היו עושים את המשפט נגד נתניהו ושלושת תיקיי האישום (ללא שום קשר לחיסונים והשלום)...
(*אני לא מתכוון לדון עם אף אחד, לכל אחד יש דעה והשקפת עולם שונה. נסכים שלא להסכים ונכבד את הדעות של אחד השני*)
(*אני לא מתכוון לדון עם אף אחד, לכל אחד יש דעה והשקפת עולם שונה. נסכים שלא להסכים ונכבד את הדעות של אחד השני*)
את ממש צודקת!!!
אין על ביבוש
אין על ביבוש
הוא היה בשלטון כבר עשור רצוף זה לא שנתנו למישהו אחר את ההזדמנות להוכיח את עצמם...
אנונימי
אוהבים להתלונן.
אף אחד לא מושלם אבל מבין המועמדים הוא הכי קרוב לשם
אף אחד לא מושלם אבל מבין המועמדים הוא הכי קרוב לשם
יואוו תמיד יגידו כתבי אישום, כתב אישום יכול להיות לכל אדם, זה לא אומר שהוא פשע! עדיין לא החליטו אם הוא אשם.
ומסכים עם כל מילה, אנשים תמיד יבקרו את השלטון, תתעלמי. זה נראה כאילו כולם שונאים את ביבי אבל זה כי אלה שמרוצים בדרך כלל לא צריכים להשמיע את קולם הפוליטי, רק להנות מהמצב
ומסכים עם כל מילה, אנשים תמיד יבקרו את השלטון, תתעלמי. זה נראה כאילו כולם שונאים את ביבי אבל זה כי אלה שמרוצים בדרך כלל לא צריכים להשמיע את קולם הפוליטי, רק להנות מהמצב
אוקיי אז אני רואה שאת לא בפוקוס אז אני יזכיר לך מי זה ומה הוא עשה שכולם שונאים אותו,מאיפה אתחיל,3 כתבי אישום+משקר לכולם ואפילו לעצמו+המשפחה שלו נוראית וכו וכו וכו
אני לא יודעת ממש למה כולם מתלהבים מההסכם שלום עם דובאי כאילו מה זה כבר עוזר לנו,הבנו שזה מקום בילוי מקסים ו..? זה לא הכי עוזר לנו
אני לא יודעת ממש למה כולם מתלהבים מההסכם שלום עם דובאי כאילו מה זה כבר עוזר לנו,הבנו שזה מקום בילוי מקסים ו..? זה לא הכי עוזר לנו
וזה שאנשים אומרים שזה רק 3 כתבי אישום וזה יכול לקרות לכולם,אז סבבה אתם צודקים אבל לראש ממשלה זה חד משמעית לא יכול לקרות
אני לא מבין גדול בפוליטיקה, אבל אני כן יודע משהו לגבי חטיפים. לדעתי, זה דומה מאוד למצב האפרופו בארץ. אני חושב שלא מספיק אנשים מעריכים את האפרופו בקרדיט שמגיע לו בתור אחד החטיפים הפופולארים ביותר בארץ. אני אוהב אפרופו. כן כן, זה של החברה אסם. אפרופו. לא תפוצ'יפס. רק אפרופו.
ובנוסף בזכותו ובזכות שכל פעם שבא לו הוא עושה בחירות הכלכלה של המדינה בפח,יותר ממיליון מובטלים וכאלה שאין להם כסף ללחם אז עם כל הכבוד זה לא ראש ממשלה טוב,כי ראש ממשלה טוב דבר ראשון שהוא עושה במקום לשתות שמפניה זה לדאוג לאזרחים שלו וכאזרחית אין לי מילים,אני אישית עוד במצב כלכלי טוב אבל מה זה החרא הזה,כל פעם שהוא מחליט סגר דיי חאלס הוא לא מבין שכל העסקים הקטנים האלה שהוא סוגר כמו למשל מכולת ברחוב או לא יודעת מה זה פאקי*ג הורס להם תחיים,ולא מבינה תהיגיון את המכולות הקטנות שביום נכנסים שם בקושי 20 אנשים סוגרים ואת הסופרים הגדולים שנכנסים לשם מאות אנשים משאירים פתוח?! עזבו מה זה החרא הזה
מוטיאל קרעת חחח
כל כך נכון אנשים מגעילים כפויי טובה
כי אני בתור פגאנית ולסבית לא יכולה להתחתן איך שאני רוצה ואם מי שאני רוצה כי מארכת הבריאות קורסת כבר עשור והיה צריך אשכרה מגפה שמותתה את העולם כדי שמשהוא יקרה והוא היה חלק מההסטה נגד רבין אז שלא ינפנף באיזה הסכם שלום חסר תועלת ( כאילו מי רוצה ליסוע לדובאי כל מה שיש שם זה ביניינים חול חול וחול) כשהוא היה אחד מאלה שעצרו את ההסכם הכי חשוב שהיה פה עד היום יש עוד אבל אין לי כוח לכתוב
אנונימית
כי הוא מושחת ומפלג את העם
אנונימית
ביבי הוא מלך
אנונימית
את/ה פשוט ככ צודק/ת
זה ככ נכוןן!!
זה ככ נכוןן!!
אני לא שונא אותו
רק מתעצבן על זה שהוא לא הולך למשפט(שהוא יכול לצאת בו זכאי)
רק מתעצבן על זה שהוא לא הולך למשפט(שהוא יכול לצאת בו זכאי)
הוא היה חלק מההסתה נגד רבין?
https://vm.tiktok.com/zs7nrc6g/
ממליץ לך להסתכל על זה ולחשוב שוב
https://vm.tiktok.com/zs7nrc6g/
ממליץ לך להסתכל על זה ולחשוב שוב
ונאומי סער ואלקין הם לא דוגמה לכלום, זה כמו שמורה תרשום לי 0 בתעודה אז אני אלך ללכלך עליה בכל בית הספר, זה לא הופך את זה לאמין
באותו הנושא: