11 תשובות
תמשיכי לשתות
זה קורה גם אצלי זה ככה, תשתי הרבה. בהצלחה
סיכוי לסכרת
שואל השאלה:
^מהמהמהמהמה
אנונימית
פשוט תשתי יותר מים, אנחנו מתקרבים יותר ויותר לקיץ ויהיה חם מאוד אז תשתדלי לשתות הרבה.
בכללי 2 כוסות מים ביום זה לא בריא בקטע מפחיד.
ואגב מים מאוד בריאים לגוף אז באמת ממליצה לך לשתות כמה שיותר, את לא תפסידי מזה:)
ברצינות 2 כוסות ביום?! את צריכה 2 ליטר!!!
אנונימי
אנחנו מתקרבים לקיץ זה ממש נורמלי אם את צמאב וגם בנוסף את לא שותה מספיק את חייבת מינימום ליטר וחצי ביום
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה הגיוני שהרגע סיימתי את הכוס החמישית ועדיין בא לי להמשיך לשתות? כאילו..זה לא יותר מדי?
אנונימית
אין דבר כזה יותר מידי במים עד כמה שידוע לי.
תקפידי להיכנס לשירותים אבל.
מספיק לשתות 8 כוסות מים ביום
אם את צמאה תשתי אם את לא אל תשתי.
אולי תתאפקי ואם את לא מצליחה פשוט תשתי עוד.
אנונימית
מדהים שאומרים על 4 כוסות הרבה שאני שותה פי 9 מזה(כל כוס 300 ליטר) והכי מטורף מי שרשם סכרת. בסכרת לרוב שותים את המים גם בלילה ואם יש צמא מוגבר שזה הרבה הרבה יותר מ-4 כוסות ביום אז הצמא לא ממשיך בזמן השינה
אנונימי