6 תשובות
כי מים זה טעים
וואלה גם אני ואני גם לא מבין למה
הגוף שלך צריך מים כנראה
כי חם לך
בעיקרון זה סימן לסכרת נעורים
תעשי בדיקת דם באופן כללי
תעשי בדיקת דם באופן כללי
תבדקי רמת סוכר בדם
באותו הנושא: